[] [ , .5.] [. 2]

.

. ,

. , /

. , /

,

. ,

, ..

, ^2

, /^2

, /..

,

,

,

40

-1 -105

2844

473

573

700

9300

-105

1050

17,15

166

2,71

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

40

-1 -105

2950

472

569

650

10000

-105

1050

17,15

172

2,81

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

41

-1 -105

2985

441

533

550

10400

-105

1050

17,15

174

2,84

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

41

-1 -105 -82

2995

437

528

760

9500

-105

1050

17,15

175

2,85

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-1 -105

2917

510

571

650

10000

-105

1180

17,15

170

2,47

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-1 -105

2900

523

590

950

9500

-105

1180

17,15

169

2,46

1*20

31,88

1,28

425,10

41

-7 -105-

2960

471

560

643

9250

-105

1050

17,15

173

2,82

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-7 -105

2935

495

571

643

9500

-105

1050

17,15

171

2,80

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-7 -105

3042

500

580

700

10000

-105

1050

17,15

177

2,90

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-7 -105

3010

514

570

645

9900

-105

1180

17,15

176

2,55

1*20 +2*7,62

38,82

1,76

598,50

42

-9 -105

2873

520

599

875

11100

-105

1180

17,15

168

2,43

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

43

-9 -105

3117

535

591

1360

9100

-105

1180

17,15

182

2,64

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

43

-9 -105

3025

533

597

735

10000

-105

1180

17,15

176

2,56

1*37 -37+1*12,7

289,99

3,69

1356,21

43

-9 -105

2890

520

598

660

10750

-105

1180

17,15

169

2,45

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

43

-9 -105

3082

520

598

1400

9600

-105

1180

17,15

180

2,61

1*20

31,88

1,28

425,10

44

-9 -105

3356

503

558

800

7500

-105

1180

17,15

196

2,84

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

44

-9 -107

3150

575

672

675

10650

-107

1500

17,15

184

2,10

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

44

-9 -105

3387

522

584

1320

9400

-105

1180

17,15

197

2,87

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

44

-9 -105

3095

518

573

954

9500

-105

1180

17,15

180

2,62

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

45

-9 -107

3260

578

671

690

10700

-107

1500

17,15

190

2,17

1*37 -37+1*12,7

289,99

3,69

1356,21

44

-3 -1052

2692

567

646

648

10800

-1052

1240

14,85

181

2,17

1*20 +2*12,7

64,16

2,56

855,44

44

-3 -107

2984

611

720

1060

10400

-107

1500

14,85

201

1,99

2*20

63,73

2,56

850,20

45

-3 -1052

2708

572

646

610

10800

-1052

1240

14,85

182

2,18

1*20 -20+2*20 -20

92,16

3,20

1024,00

41

-3 -105

3346

498

575

870

9500

-105

1050

17,62

190

3,19

1*20 +1*12,7 +2*7,62

54,96

2,40

813,67

43

-3 -105

2990

542

591

650

9600

-105

1180

17,62

170

2,53

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

42

-3

2865

497

564

10200

-105

1180

17,62

163

2,43

1*20 +1*12,7

48,02

1,92

640,27

42

-3 -105

3363

501

560

9000

-105

1180

17,62

191

2,85

-37+1*12,7

289,99

2,88

1054,98

42

-5 -82

3360

509

580

1190

9500

-82

1330

17,5

192

2,53

2*20

63,73

2,56

850,20

43

-5 -82-

-82

1330

17,5

0

0,00

2*20

63,73

2,56

850,20

43

-5 -82

3200

560

600

9550

-82

1330

17,5

183

2,41

2*20

63,73

2,56

850,20

43

-5 -82

3290

593

648

11200

-82

1460

17,5

188

2,25

2*20

63,73

2,56

850,20

44

-7

3265

597

680

635

10750

-82

1850

17,59

186

1,76

3*20 -20

92,16

2,88

921,60

44

-7

3280

600

676

11800

-82

1850

17,59

186

1,77

3*20 -20

92,16

2,88

921,60

40

-1

3099

521

626

576

12000

-35

1200

17,44

178

2,58

1*12,7 +2*7,62

23,07

1,12

388,57

41

-3 -35

3350

505

640

1250

12000

-35

1200

17,44

192

2,79

1*12,7 +2*7,62

23,07

1,12

388,57

39

-16 18

1830

411

464

9470

-62

920

14,5

126

1,99

4*7,62

13,87

0,96

346,80

39

-16 24

1941

440

489

700

10800

-63

1000

14,5

134

1,94

2*20 +2*7,62

70,70

2,40

811,06

40

-16 29

1966

419

470

440

9800

-63

1000

14,5

136

1,97

2*20 +1*12,7

79,90

2,56

852,82

39

-153

1859

365

415

625

10700

-26

750

22,1

84

2,48

4*7.62

13,87

0,96

346,80

39

-153

1859

366

444

740

11000

-62

800

22,1

84

2,32

2*12,7 +2*12,7

39,21

1,76

603,74

39

Bf.109E-1

2450

464

532

475

10450

DB-601 A-1

1050

16,4

149

2,33

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

39

Bf.109E-3

2670

470

555

910

10500

DB-601 A-1

1175

16,4

163

2,27

3*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

72,78

3,31

691,10

40

Bf.109E-4

2504

574

663

1000

DB-601 A-1

1150

16,2

155

2,18

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

40

Bf.109E-4/B

DB-601 A-1

1150

16,2

0

0,00

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

40

Bf.109E-4/N

DB-601 N

1200

16,2

0

0,00

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

40

Bf.109E-5

DB-601 A-1

1150

16,2

0

0,00

2*7,92 MG-17

6,24

0,37

114,42

40

Bf.109E-6

DB-601 N

1200

0,00

40

Bf.109E-7

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

41

Bf.109E-8

DB-601 E

1350

0,00

2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

50,88

2,52

501,30

41

Bf.109E-9

DB-601 E

1350

0,00

2*7,92 MG-17

44,64

2,15

386,88

40

Bf.109F-1

2615

DB-601 N

1200

2,18

1*20 MG-FF/M+2*7,92 MG-17

28,14

1,16

304,22

40

Bf.109F-2

2800

515

600

845

11000

DB-601 N

1200

16,2

173

2,33

1*20 MG-151/15+2*7,92 MG-17

32,51

1,03

420,85

42

Bf.109F-3

2746

628

608

11278

DB-601E

1350

16,3

168

2,03

1*20 MG-151/15+2*7,92 MG-17

32,51

1,03

420,85

42

Bf.109F-4

2900

537

630

845

12000

DB-601E

1350

16,2

179

2,15

1*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

35,68

1,50

477,51

42

Bf.109F-4z

1*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

35,68

1,50

477,51

42

Bf.109F-4/B

3400

1*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

35,68

1,50

477,51

42

Bf.109F-5

2*7,92 MG-17

6,24

0,37

114,42

42

Bf.109G-1

3200

DB-605A-1

1475

2,17

1*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

35,68

1,50

477,51

42

Bf.109G-2

3100

505

650

845

12000

DB-605A-1

1475

16,2

191

2,10

2*7,92 MG-17

6,24

0,37

114,42

42

Bf.109G-3

3200

DB-605A-1

1475

16,2

198

2,17

1*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

35,68

1,50

477,51

42

Bf.109G-4

16,2

0

2*7,92 MG-17

6,24

0,37

114,42

42

Bf.109G-5

DB 605D

16,2

0

1*20 MG-151/20+2*13 MG-131

47,88

2,17

639,67

42

Bf.109G-6

3150

545

623

990

11500

DB605AM

1800

16,22

194

1,75

1*30 MK-108+2*20 MG-151/20+2*13 MG-131

117,10

6,43

1400,60

42

Bf 109G-6/U4

16,22

3*30MK-108+2*13 MG-131

137,79

10,40

1470,09

44

Bf.109G-10

689

580

DB 605D

1850

0,00

1*30 MK-108+2*13 MG-131

58,22

4,16

674,41

44

Bf.109G-14

1*20 MG-151/20+2*13 MG-131

47,88

2,17

639,67

44

Bf.109K-4

3402

607

727

587

12500

DB605 ASM

1550

16,22

210

2,19

1*30 MK-108+2*20 MG-151/15

92,32

4,45

1010,70

41

Fw 190A-1

3400

590

6500

BMW-801C-1

18,3

186

4*7,92 MG-17

12,48

0,73

228,84

41

Fw 190A-2

3858

660

900

BMW-801C-2

1600

18,3

211

2,41

2*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

65,12

2,64

840,61

41

Fw 190A-2

3980

660

900

BMW-801C-2

1600

18,3

217

2,49

2*20 MG-151/20+2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

102,48

4,63

1164,42

42

Fw 190A-3

3980

500

668

10600

BMW-801D-2

1700

17,7

225

2,34

2*20 MG-151/20+2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

102,48

4,63

1164,42

42

Fw 190A-4

3800

670

BMW-801D-2

1700

18,3

208

2,24

2*20 MG-151/20+2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

102,48

4,63

1164,42

42

Fw 190A-4/Tp

4000

590

BMW-801D-2

1700

18,3

219

2,35

2*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

65,12

2,64

840,61

42

Fw 190A-4/U8

4900

480

BMW-801D-2

1700

18,3

268

2,88

43

Fw 190A-5

4380

610

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

239

2,58

2*20 MG-151/20+2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

102,48

4,63

1164,42

43

Fw 190A-5/U2

4400

605

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

240

2,59

2*20 MG-151/20+2*20 MG-FF+2*7,92 MG-17

102,48

4,63

1164,42

43

Fw 190A-5/U3

4803

480

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

262

2,83

2*MG-17

6,24

0,37

114,42

43

Fw 190A-5/U4

4803

480

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

262

2,83

2*20 MG-151/20+2*7,92 MG-17

65,12

2,64

840,61

43

Fw 190A-5/U8

4800

480

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

262

2,82

2*MG-151

58,88

2,27

726,19

43

Fw 190A-5/U17

4400

610

10500

BMW-801D-2

1700

18,3

240

2,59

43

Fw 190A-6

4120

640

10350

BMW-801D-2

1700

18,3

225

2,42

4*MG 151/20+2*7,92 MG-17

124,00

4,91

1566,79

43

Fw 190A-8

4385

568

652

800

11400

BMW-801D-2

1700

18,3

240

2,58

4*MG 151/20+2*13 MG-131

136,20

5,58

1728,95

43

Fw 190A-8/U3

4900

630

1500

9950

BMW-801D-2

1700

18,3

268

2,88

4*MG 151/20+2*13 MG-131

136,20

5,58

1728,95

43

Fw 190F-3

4925

520

588

530

BMW-801D-2

1700

18,3

269

2,90

2*MG 151/20+2*7,92 MG-17

65,12

2,64

840,61

43

Fw 190F-8

BMW-801D-2

1700

18,3

0

0,00

4*MG 151/20+2*13 MG-131

136,20

5,58

1728,95

44

Fw 190F-9

BMW-801TS

2000

18,3

0

0,00

43

Fw 190G-2

545

BMW-801D-2

1700

18,3

0

0,00

2*20 MG-151/20

58,88

2,27

726,19

43

Fw 190G-3

570

BMW-801D-2

1870

18,3

0

0,00

2*20 MG-151/20

58,88

2,27

726,19

43

Fw 190G-8

BMW-801D-2

18,3

0

2*20 MG-151/20

58,88

2,27

726,19

44

Fw 190D-9

4300

574

685

837

Jumo 213 A-1

2240

18,31

235

1,92

2*20 MG-151/20+2*13 MG-131

77,32

3,31

1002,76

45

Fw 190D-12

1*Mk-108+2*MG-151.20

98,66

5,39

1124,03

39

Gloster Gladiator II

2206

346

413

714

10200

Bristol Mercry VIIIA/AS

830

30,2

73

2,66

4*7,69 Browning

12,54

0,86

238,33

39

Hurricane I

2994

520

965

10900

Rolls-Royce Merlin III

1030

23,93

125

2,91

8*7,69 Browning

25,09

1,72

476,66

40

Hurricane IIa

2872

547

Rolls-Roy Merlin XX

1185

24

120

2,42

8*7,69 Browning

25,09

1,72

476,66

40

Hurricane IIB

3046

547

Rolls-Roy Merlin XX

1185

24

127

2,57

12*7,69 Browning

37,63

2,58

714,98

41

Hurricane IIC

3422

529

740

Rolls-Roy Merlin XX

1260

24

143

2,72

4*20 HS 404

198,25

5,97

2312,87

41

Hurricane IID

3719

460

24

155

2*40 Vickers Type S +2*7,69 Browning

433,67

4,20

831,49

43

Hurricane IV

3832

Rolls-Roy Merlin XXIV

1620

2,37

2*40 Vickers Type S +2*7,69 Browning

433,67

4,20

831,49

41

SeaHurricane Ib

476

Rolls-Roy Merlin III

1030

0,00

4*20 HS 404

198,25

5,97

2312,87

42

SeaHurricane IIB

3076

514

Rolls-Roy Merlin XX

1185

2,60

4*20 HS 404

198,25

5,97

2312,87

42

SeaHurricane IIC

3170

505

Rolls-Roy Merlin XX

1260

2,52

4*20 HS 404

198,25

5,97

2312,87

39

Spitfire Mk Ia

2812

582

9723

Rolls-Roy Merlin III

1030

22,5

125

2,73

8*7,69

25,09

1,72

476,66

40

Spitfire PR Mk IB

Rolls-Roy Merlin III

1030

22,5

0

0,00

40

Spitfire Mk IIa

2846

595

9997

Rolls-Roy Merlin XII

1175

22,5

126

2,42

8*7,69

25,09

1,72

476,66

40

Spitfire Mk IIB

Rolls-Roy Merlin XII

1175

22,5

0

0,00

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

40

Spitfire Mk IV

40

Spitfire PR Mk IV

40

Spitfire Mk Vb

3007

594

Rolls-Roy Merlin 45

1470

22,5

134

2,05

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

41

Spitfire Mk Vc

3078

602

756

Rolls-Roy Merlin 55

1585

22,5

137

1,94

4*20

198,25

5,97

2312,87

42

Spitfire LF Mk Vb

3001

574

Rolls-Roy Merlin 55

1585

21,5

140

1,89

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

41

Spitfire Mk VI

Rolls-Roy Merlin 47

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

42

Spitfire Mk VII

3225

656

Rolls-Roy Merlin 65

42

Spitfire Mk VIII

42

Spitfire Mk F VIII

Rolls-Roy Merlin 61

1565

0,00

43

Spitfire Mk HF VIII

Rolls-Roy Merlin 70

1585

0,00

43

Spitfire Mk LF VIII

3180

650

12600

Rolls-Roy Merlin 66

1575

22,5

141

2,02

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

42

Spitfire Mk IX

646

Rolls-Roy Merlin 60

42

Spitfire Mk PR IX

43

Spitfire Mk F IXC

4*20

198,25

5,97

2312,87

43

Spitfire Mk LF IXC

4*20

198,25

5,97

2312,87

44

Spitfire Mk LF IXE

3407

529

653

694

12600

Rolls-Roy Merlin 66

1575

22,48

152

2,16

2*20 +2*12,7

135,83

4,20

1615,31

45

Spitfire Mk HF IXE

3338

514

662

720

13100

Rolls-Roy Merlin 70

1585

22,48

148

2,11

2*20 +2*12,7

135,83

4,20

1615,31

43

Spitfire PR Mk XI

3292

678

2188

12000

Rolls-Royce Merlin 61

1660

1,98

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

42

Spitfire Mk XII

632

Rolls-Roy Griffon II

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

44

Spitfire Mk XIV

3856

721

1368

13650

Rolls-Royce Griffon 65

2035

22,48

172

1,89

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

44

Spitfire Mk XIVE

Rolls-Royce Griffon 61

2035

0,00

44

Spitfire Mk FR XIVE

2*20 +2*12,7

135,83

4,20

1615,31

44

Spitfire Mk XVI

3311

652

698

12192

Packard Merlin 266

1720

1,93

2*20 +4*7,92

44

Spitfire PR Mk XIX

595

Grifon

44

Spitfire Mk 21

748

Grifon IIB

4*20

198,25

5,97

2312,87

42

Seafire IB

594

Rolls-Roy Merlin 45

1470

22,5

0

0,00

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

42

Seafire IIC

Rolls-Roy Merlin 32

42

Seafire III

3465

594

1170

11100

Rolls-Royce Merlin 55

1585

22,48

154

2,19

2*20 +4*7,92

111,67

3,85

1394,77

41

Typhoon Mk IA

Napier Sabre IIA

2180

0,00

12*7,69

37,63

2,58

714,98

41

Typhoon Mk IB

5171

652

10636

Napier Sabre IIA

2180

23,13

224

2,37

4*20

198,25

5,97

2312,87

43

Tempest Mk II

5352

708

11400

Bristol Centaurus V

2590

28

198,25

5,97

2312,87

43

Tempest Mk V

5226

700

11125

Napier Sabre IIA

2128

28,1

186

2,46

4*20

198,25

5,97

2312,87

39

P-39D

3556

483

585

993

9600

Allison V-1710-35

1150

19,86

179

3,09

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

41

P-39D1

Allison V-1710-35

1150

0,00

1*20 +2*12,7 - M2+4*7,62

93,95

2,91

1100,28

41

P-39D2

Allison V-1710-63

1325

0,00

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

40

P-39F

Allison V-1710-35

1150

0,00

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

41

P-39K

Allison V-1710-35

1325

0,00

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

41

P-39L

3726

Allison V-1710-35

1325

2,81

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

41

P-39M

595

Allison V-1710-83

1200

0,00

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

41

P-39N

3583

Allison V-1710-83

1200

2,99

1*37 M4+2*12,7 - M2+4*7,62

156,73

3,03

860,86

42

P-39Q

Allison V-1710-83

1200

0,00

1*37 M4+6*12,7 -

223,25

5,06

1640,55

42

P-39Q-5

3398

603

1729

10600

Allison V-1710-83

1200

19,78

172

2,83

1*37 M4+6*12,7 -

223,25

5,06

1640,55

43

P-39Q-25

Allison V-1710-83

1200

0,00

1*37 M4+4*12,7 -

186,54

3,84

1181,68

40

P-40

3079

574

1046

10000

Allison V-1710-33

1040

21,95

140

2,96

2*12,7+2*7,62

43,61

1,61

596,92

40

P-40B

3323

556

1175

9875

Allison V-1710-33

1040

21,95

151

3,20

2*12,7+4*7,69

42,98

1,64

578,03

40

P-40C

3383

555

1175

9000

Allison V-1710-33

1040

21,95

154

3,25

2*12,7+4*7,62

43,61

1,61

596,92

41

P-40D

Allison V-1710-39

1150

21,95

0

0,00

4*12,7

73,42

2,43

917,74

40

P-40E

3814

569

1368

Allison V-1710-39

1150

21,92

174

3,32

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

41

P-40F

3860

2400

10500

Packard V-1650-1

1300

21,92

176

2,97

42

P-40K

3800

584

2575

8535

Allison V-1710-73

1325

21,92

173

2,87

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

43

P-40L

21,92

0

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

42

P-40M

3629

579

2575

9145

Allison V-1710-81

1200

21,92

166

3,02

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

43

P-40N

3439

551

Allison V-1710-99

21,92

157

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

41

P-43a1

3599

562

1200

11580

Pratt & Whitney R-1830-47

1200

20,72

174

3,00

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

42

P-47B

5469

690

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-21

2000

27,87

196

2,73

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

42

P-47C

5528

696

2011

12800

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-21

2000

27,87

198

2,76

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

42

P-47D

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-21

2000

0,00

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

42

P-47D-5

690

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-63

2300

27,87

0

0,00

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

43

P-47D-15

7002

665

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-63

2300

27,87

251

3,04

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

43

P-47D-25

5978

563

690

2896

12200

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-59

2300

27,87

214

2,60

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

44

P-47M

6347

756

901

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-77

2800

28,61

222

2,27

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

44

P-47N

8476

740

3781

Pratt & Whitney Double Wasp R-2800-77

2800

29,91

283

3,03

8*12,7 - M2

146,84

4,85

1835,48

43

P-51A

4370

627

3700

Allison V-1710-81

1200

21,64

202

3,64

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

43

P-51B

4586

707

3539

12800

Packard V-1560-3

1400

21,64

212

3,28

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

44

P-51B-15

4832

706

3925

12700

Packard V-1560-7

1695

21,64

223

2,85

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

44

P-51C5

4832

706

3925

12700

Packard V-1560-7

1695

21,64

223

2,85

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

44

P-51D-25

4581

703

3700

12771

Packard V-1560-7

1695

21,69

211

2,70

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

45

P-51H

4709

783

3177

12800

Packard Merlin V-1659-9

2218

21,83

216

2,12

6*12,7 - M2

110,13

3,64

1376,61

44

P-51K

43

F-6A

Packard V-1560-7

1695

4*12,7 - M2

73,42

2,43

917,74

44

F-6D

Packard V-1560-7

1695

43

P-63A-1

4763

660

724

13100

Allison V-1710-93

1325

23,04

207

3,59

1*37 M4+4*12,7 -

186,54

3,84

1181,68

44

P-63A-10

4299

660

13100

Allison V-1710-93

1325

23,04

187

3,24

1*37 M10+4*12,7 -

186,54

3,84

1181,68

44

P-63C

4381

658

11700

AllisonV-1710-117

1800

23,04

190

2,43

1*37 M10+4*12,7 -

264,11

3,84

1362,68

39

F2A

2199

436

500

2485

9700

Wright R-1830-34

940

19,42

113

2,34

3*12,7+1*7,62

58,52

2,02

757,33

41

F2A-3

2931

457

516

2700

10100

Wright R-1820-40

1200

19,42

151

2,44

4*12,7

73,42

2,43

917,74

43

FM-2

3752

534

1448

10575

R-1820-56

1350

24,15

155

2,78

4*12,7

73,42

2,43

917,74

40

F4F-3 ""

3616

447

512

1239

12010

XR-1830-76

1200

24,15

150

3,01

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

41

F4F-4 ""

3621

441

515

2051

10370

Pratt & Whitney R-1830-86 Twin Wasp

1200

24,15

150

3,02

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

42

F6F ""

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

43

F6F-3N ""

6990

611

1521

11300

Pratt & Whitney R-2800-10W

2000

31,03

225

3,50

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

43

F6F-5 ""

7640

611

2100

11400

Pratt & Whitney R-2800-10W

2000

31,03

246

3,82

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

43

F6F-5P ""

42

F4U-1 ""

5388

509

671

1633

11245

Pratt & Whitney XR-2800-8 Double Wasp

2000

29,17

185

2,69

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

42

F4U-1a ""

Pratt & Whitney XR-2800-8W Double Wasp

2250

0,00

42

F4U-1B ""

Pratt & Whitney XR-2800 Double Wasp

2000

0,00

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

43

F4U-1c ""

Pratt & Whitney XR-2800 Double Wasp

2000

0,00

4*20 Hispano M2.

201,34

5,20

2013,44

44

F4U-1d ""

6398

765

1800

12600

Pratt & Whitney XR-2800 8W Double Wasp

2250

2,84

4*20 Hispano M2.

201,34

5,20

2013,44

44

F4U-1p ""

44

F4U-2 ""

44

F4U-4 ""

Pratt & Whitney XR-2800 42W Double Wasp

2760

0,00

6*12,7

110,13

3,64

1376,61

44

F4U-4B ""

4*20

201,34

5,20

2013,44

45

F4U-4C ""

4*20

201,34

5,20

2013,44

45

F8F-1

5873

678

1778

11700

Pratt & Whitney R-2800-34W Double Wasp

2100

22,67

259

2,80

4*20

201,34

5,20

2013,44

42

J2M2

3210

590

1900

1700

-23

1800

20,05

160

1,78

2*20 99-2+2*7.7

85,78

2,63

740,91

43

J2M3

3435

580

1900

1700

-23

1800

20,05

171

1,91

2*20 99-2+2*20 99-1

123,61

4,64

1009,52

39

A5M4

1671

430

1200

9800

41

785

17,8

94

2,13

2*7,7 89

5,91

0,32

88,59

40

A6M2 ""

2410

533

3100

10000

Sakae 13

950

22,44

107

2,54

2*20 99+ 2*7,7 97

50,10

2,70

463,14

41

A6M3 ""

2544

545

2380

11050

Sakae 21

1130

21,53

118

2,25

2*20 99+ 2*7,7 97

50,10

2,70

463,14

42

A6M3a ""

Sakae 21

1130

0,00

2*20 99-2+ 2*7,7 97

86,23

2,70

758,25

43

A6M5 ""

2734

560

Sakae 21

1130

21,3

128

2,42

2*20 99-2+ 2*7,7 97

86,23

2,70

758,25

44

A6M5a ""

Sakae 21

1130

21,3

0

0,00

2*20 99-2+ 2*7,7 97

86,23

2,70

758,25

44

A6M5b ""

Sakae 21

1130

21,3

0

0,00

2*20 99-2+ 1*13,2 3+1*7,7 97

99,28

3,20

921,64

44

A6M5c ""

555

Sakae 31

1210

0,00

2*20 99-2+ 1*13,2 3+1*7,7 97

99,28

3,20

921,64

44

A6M6 ""

2665

556

Sakae 31

1210

2,20

2*20 99-2+ 1*13,2 3+1*7,7 97

99,28

3,20

921,64

45

A6M7 ""

43

N1K1-J

3900

575

1400

10760

Ha-45/21

1825

23,5

166

2,14

2*20 99+ 2*7,7 97

50,10

2,70

463,14

44

N1K1-J-Kai

44

N1K2-J

4000

585

1700

12500

Ha-45/21

1990

23,5

170

2,01

4*20 99-2

159,75

4,64

1304,63

44

N1K2-K

39

Ki.27b

1790

470

1710

97

780

18,56

96

2,29

2*7,7 89

5,91

0,32

88,59

41

Ki.43-Ia

2048

496

1200

11735

Ha-25 (99)

970

22

93

2,11

2*7,7 89

5,91

0,32

88,59

42

Ki.43-IIa

2590

465

515

3202

11200

Ha-115 (2)

1150

21

123

2,25

2*12,7 1

24,08

1,14

361,16

44

Ki.43-IIIa

2550

576

3202

11400

Ha-115 (2)

1150

21

121

2,22

2*12,7 1

24,08

1,14

361,16

42

Ki.44-IIb

2993

605

1700

11000

Ha-109

1520

15

200

1,97

2*12,7 1+2*7,7 89

29,98

1,46

449,75

42

Ki.61-Ib

2950

592

1100

11600

Ha-40

1175

20

148

2,51

4*12,7 1

48,15

2,28

722,32

44

Ki.61-I KAI

3470

590

1800

10000

Ha-60-22

1175

20

174

2,95

2*20 Ho-5 +2*12,7 1

90,65

3,95

1304,20

44

Ki.61-II KAI a

3780

610

1600

11000

Ha-140

1500

20

189

2,52

2*20 Ho-5 +2*12,7 1

90,65

3,95

1304,20

44

Ki.61-II KAI b

3780

610

1600

11000

Ha-140

1500

20

189

2,52

4*20 Ho-5

133,14

5,61

1886,08

43

Ki.84-Ia

3602

545

624

2968

11582

Ha-45-11

1800

21,02

171

2,00

2*20 Ho-5 +2*12,7 Ho-103

90,65

3,95

1304,20

43

Ki.84-Ib

3602

624

2968

11582

Ha-45-11

1800

21,02

171

2,00

4*20 Ho-5

133,14

5,61

1886,08

45

Ki.84-II

3853

669

11000

Ha-45-11

1800

21,02

183

2,14

4*20 Ho-5

133,14

5,61

1886,08

45

Ki.100-Ia

3495

580

2200

11000

H-62

1500

20

175

2,33

2*20 Ho-5 +2*12,7 1

90,65

3,95

1304,20

45

Ki.100-Ib

H-62

1500

0,00

2*20 Ho-5 +2*12,7 1

90,65

3,95

1304,20

39

Fiat G-50

2402

400

425

10750

Fiat A74 RC 38

870

18,27

131

2,76

2*12,7 S.A.F.A.T.

21,20

0,86

247,31

40

Fiat G-50bis

2500

486

Fiat A74 RC 38

42

Fiat G-55

3720

620

1650

13000

RA-1050RC58

1475

2,52

3*20 MG-151/20+2*12,7 S.A.F.A.T.

109,52

4,26

1336,59

39

M.C.200

2393

504

571

8900

Fiat A74 RC 38

870

16,82

142

2,75

2*12,7 S.A.F.A.T.

21,20

0,86

247,31

40

M.C.202

2930

497

595

764

11500

Alfa Romeo RA-1000 RC 41

1075

16,82

174

2,73

2*12,7 S.A.F.A.T.+1*7,7

23,76

0,99

281,44

42

M.C.205

3420

420

640

1040

10800

RA-1050RC58

1475

20,4

168

2,32

2*20+2*12,7

80,08

3,13

973,50

41

Re.2000

2880

420

530

1300

10270

Piaggio P.11 RC 40

985

20,4

141

2,92

2*12,7

21,20

0,86

247,31

42

Re.2002

3240

550

1100

10500

Piaggio P.XIX RC 45

1180

2,75

2*12,7+2*7,69

26,32

1,13

315,58

39

CR-42

2295

343

441

780

10211

Fiat A74 RIC 38

840

22,42

102

2,73

2*12,7

21,20

0,86

247,31

40

CR-42 bis

2295

445

795

10000

Fiat A74 RIC 38

840

22,4

102

2,73

2*12,7

21,20

0,86

247,31

39

MB-151

2522

460

640

Gnome-Rone 14 N-35

920

15

168

2,74

4*7,5 MAC 1934-M39

11,36

1,03

321,83

39

MB-152

482

580

Gnome-Rone 14 N-25

1000

15

0

0,00

2*20 HS-404+4*7,5 MAC 1934-M39

104,80

3,50

1317,35

40

MB-155

520

540

Gnome-Rone 14 N-45

1060

0,00

2*20 HS-404+2*7,5 MAC 1934-M39

104,80

3,50

1317,35

39

D-520

2200

530

10500

Hispano-Suiza 12Ydrs 20/21

910

14

157

2,42

1*20 HS-404+4*7,5 MAC 1934-M39

60,92

2,52

900,05

39

- MS-405

2240

500

1000

11000

Hispano-Suiza 12Y 31

910

18

124

2,46

1*20+2*7,5

56,02

1,82

664,27

39

- MS-406

2470

485

800

9400

Hispano-Suiza 12Ydrs 20/21

860

16

154

2,87

1*20+2*7,5

56,02

1,82

664,27

42

""

3742

550

2573

10360

R-1830-94C4G

1200

3,12

1*20+2*7,69

67,21

2,16

746,18

40

IAR-80

2960

550

940

10500

IAR D 14-IVC-42

1025

15,97

185

2,89

6*7,9 Browning

18,82

1,29

357,49

41

IAR-81C

2*20 Mauser+4*7,9 Browning

71,42

3,13

964,51

[] [ , .5.] [. 2]

Hosted by uCoz